جشنواره ها
سینما
بازیگران
شبکه خانگی و تلوزیون
آخرین اخبار
داغ ترین اخبار
اخبار بازیگران
اخبار فیلم ها
مشارکتکنندگان
ایجاد
راهنمای مشارکت در فیلسین
ویدیو ها
تصاویر
زنانه، سفارشی و مبهم
آن چیزی که از «فصل نرگس» بوجود آمده یک قصهی شلوغ و شلخته است که به هیچ به عنوان قالبپذیر نیست، چرا که این فیلم به شدت متکی به فیلمنامهست و هیچ تمهیدات ساختاری در شکلگیری قصه دیده نمیشود.
محتوازدگی
«فصل نرگس» فیلمی متوسط است با ساختاری که کمتر نشانی از جسارت و نوگرایی آذربایجانی «آینههای روبهرو» در آن دیده میشود؛ فیلمی که قرار بوده است به قصد تبلیغ و فرهنگسازی برای یک مقوله مهم و حیاتی اجتماعی ساخته شود اما به دلیل بسیاری از کاستیها در ساختار روایی و فرمیک نمیتواند به این هدف مهم دست یابد.
برای ساخت «فیلم خوب» به چیزی بیش از «ژن خوب» نیاز است!
ناامیدکننده است که هنوز باید در مورد بدیهیات حرف زد: این که پیام انساندوستانه به تنهایی باعث خلق یک فیلم خوب نمیشود؛ این که حرف «گنده» به معنای فیلم بزرگ نیست؛ این که حقنه کردن پیام به تماشاگر به ساخت یک فیلم شعاری منجر خواهد شد؛ و این که هر کارگردانی که پیام دادن را بر خلق شخصیتهای جذاب و ایجاد روابط پیچیده میان آنها جهت پیشبرد یک روایت جذاب ارجح بداند فیلمسازی را با نوشتن مقالات علمی اشتباه گرفته است. «فصل نرگس» فیلمی است که در هیچ کدام از موارد ذکر شده نمره قبولی دریافت نمیکند.